Ny instruktør i klubben

Oppdatert: 11. mar. 2021

Erik Olsen Bru er vårt nyeste tilskudd til instruktørstaben.

Erik foran ett av flyene hos OSM Aviation

Erik har tatt integrert trafikkflygerutdanning ved OSM Aviation Academy i Västerås, Sverige. Her tok han også instruktørutdanning.

Trenger du å «banke litt rust», samle timer eller annet? Erik bor i Stavanger-området (gamle Rennesøy kommune) og har forholdsvis kort vei til flyplassen.

48 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle

Fortsettelse av årsmøte

Minner om møte i morgen, tirsdag kl.18:00. Som nevnt på årsmøte 12.mars holder vi i morgen en fortsettelsen av årsmøte, i klubbhuset. Det er bare en sak på programmet og det er valg av kontrollutvalg.

Innkalling til årsmøte SFK 2023

Styret i Sola flyklubb innkaller med dette til Årsmøte; Tirsdag 12. mars 2024, kl.19:00 i klubbhytta. Saker som et medlem ønsker behandlet, må sendes styret senest innen 27. februar, via epost styret@

Besøkende adgangskort på innside av gjerde - Airside

Vi minner alle våre medlemmer om reglene for opphold innenfor flyplassgjerdet; "I henhold til europeisk regelverk gjelder krav til enten ID-kort eller autorisasjon for alle personer og kjøretøy som s